torsdag den 5. april 2012

En ny bog på natbordet

Endelig! Det er måske lidt mærkeligt, at jeg har det sådan, når jeg har været så glad for at læse den, jeg var i gang med, nemlig Stenhuggeren. 

Jeg tror det har noget at gøre med, at jeg har læst den i mange bitte små bidder. Jeg synes helt klart, at det fungerer bedst, når jeg læser mange sider ad gangen. Den sidste fjerdedel af bogen læste jeg næsten i et ryk, og det gjorde, at jeg igen blev bidt af den. 

Nu ligger den fjerde bog af Camilla Läckberg på natbordet. Den hedder Ulykkesfuglen, og den har jeg store forventninger til. 

 


1 kommentar:

  1. Uh jeg har lige læst Englemagersken. Den var vildt god. Camilla Läckberg skriver virkelig godt og forstår at holde læserne fanget. Jeg synes alle bøgerne er gode, men særligt fra Tyskerungen og fremad bliver de fantastiske :) God fornøjelse :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)