søndag den 10. juni 2012

Skindet bedrager

Hjemme igen efter en totalt afslappende tur i sommerhus :) dejligt!

Man kunne tro, at billedet viser begyndelsen på et ærme til en smart grøn trøje, men det er ikke tilfældet. Jeg er ved at strikke en dukkeponcho. Jeg mangler endnu at strikke dukken.

Desværre kunne jeg ikke komme i gang med den, eftersom jeg havde glemt at pakke noget dukkefyld til vores sommerhustur. Jeg måtte derfor gå i gang med dukketøjet.

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så trænet i at strikke rib. Det kunne godt være mere jævnt.

God søndag aften!

1 kommentar:

  1. Man kan ikke huske alting. Men godt du havde noget andet du så kunne sætte fingerne i.

    Og sikke en lækker grøn farve. Og ribben er da fin jævn synes jeg. Put den i vand og det blir endnu bedre.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)