tirsdag den 19. februar 2013

Super nem hairstyle!

I søndags var jeg til min svigerfars 60 års fødselsdag - en rigtig god dag.
Inden vi skulle afsted var jeg i en lille hårkrise, for jeg har altid løst hår, når jeg skal være lidt finere end normalt. Men mit hår trænger virkelig til at blive klippet, så den løsning gik ikke. Derfor gik jeg på youtube for at lede efter en frisure, som selv jeg kan finde ud af. Det lykkedes mig - - - heldigvis! Og så var jeg så heldig, at det også så fint ud, da jeg tog elastikken og de tre hårnåle ud.





Jeg har lært at lave frisuren her: 




2 kommentarer:

  1. Wow det ser godt ud! : )

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig godt ud - jeg har selv langt hår og tror jeg vil prøve at kaste mig ud i det.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)