lørdag den 24. august 2013

Lækkert billigt børnetøj - et godt formål!

Engang imellem kommer jeg forbi Mødrehjælpen på Frederiks allé i Aarhus.

Jeg kigger hver gang ind og ser, om der skulle gemme sig lidt guld til lillepigen - ikke fordi jeg mangler ret meget - må være ærlig - - - jeg har mistet overblikket, det må jeg få styr på - men fordi det er et sted med meget billigt og fint tøj og så går pengene til et godt formål. 

Pt er der meget vrøvl med bækkenet, så det bliver for sjældent, at jeg kommer ret langt væk hjemmefra, med mindre jeg bliver kørt/kører fra dør til dør lige som i tirsdags, hvor jeg var til en forøvrigt glimrende 101 års fødselsdag. 101 årige kan heller ikke holde til så meget, så det blev ikke trukket i langdrag - en stor fordel for mig.

Se hvad jeg fandt sidst, jeg var forbi Mødrehjælpen




2 kommentarer:

  1. Mødrehjælpen har faktisk rigtig mange fine sager til ingen penge. Lige inden vores datter kom, var jeg på besøg hos min veninde på Sjælland, og vi støvsugede 3 Mødrehjælps-butikker i KBH for næsten alt hvad de havde, ej okay, men vi fik rigtig meget - og alt hvad jeg manglede, til et absolut minimum af penge. Så det kan varmt anbefales. Jeg overvejer også stærkt, om jeg ikke bare skal aflevere tøjet til Mødrehjælpen, når hun ikke kan være i det mere.

    Sød ny header du har fået lavet dig - og hyggeligt at følge med, har jo selv lige været det hele igennem. Eller, lige og lige, vores lille pige er allerede 6 uger.

    Kh. Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, at du følger med :)

    Hvor sjovt, at du lige har været det hele igennem. En 6 uger gammel baby må være hårdt og fantastisk arbejde. Giv endelig tips, hvis du få lyst :)

    Jeg synes, der er enormt mange ting, der skal laves og købes - så hvis der er gode brugte ting til salg, går jeg gerne efter det. Dog har vi også købt mange nye ting.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)