lørdag den 5. marts 2011

Foråret er godt på vej

I går så jeg de første tegn på forår. Jeg så de første erantis neden for min opgang, sneen smeltede og solen skinnede dejligt, og det var som om den også varmede lidt, eller også er det bare mig, der drømmer.

I dag gik jeg en tur i min fars have og så endnu flere tegn på forår:
 


En erantis i smukke omgivelser

De første vintergækker

De første påskeliljeskud
  
                                                                                                                               

Det gør mig glad :)

4 kommentarer:

  1. Velkommen til blog-verdenen. Du bad om råd så her er lige få. Den måde du gør opmærksom på din blog er jo blot ved at skrive indlæg relativt ofte og så være flik og kommentere indlæg hvor du føler du har noget på hjertet ved. På den måde kan andre jo også finde tilbage til din egen blog. Og så handler det jo meget om tiden. Flok skal lige opdage din blog.

    SvarSlet
  2. Hej jenny.

    det lyder spændende med dit ugle projekt, glæder mig til at se hvad det ender med :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Tak for det gode råd Ælle bælle bu :)Det lader til allerede at virke :)

    Mange gange tak til dig Sara, for at du har lyst til at være den første faste læser, som jeg ikke kender på forhånd :) Jeg er også ret spændt på det. Jeg vil ud og købe noget lækkert bomuldsgarn i morgen og så bare komme i gang :)

    SvarSlet
  4. Hvor fint! Glæder mig til det bliver sommer.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)