søndag den 29. maj 2011

Mine gamle børnebøger...

...eller det vil sige vores gamle børnebøger, for det er jo også mine søskendes børnebøger, men dem jeg har valgt at tage billeder af er nu mest mine.


Den lille reol med alle mine (vores) gamle børnebøger


Et lille udvalg af pixibøgerne


Bøger til bånd



Min absolut yndlingsbog, som jeg fik, da vi boede i Norge: "Jenta som ikkje ville i Barnehagen"
 

Yndlingsillustrationen i ovenstående bog


En klassiker og en sød bog

Alle bøgerne er at finde hos min mor lige bortset fra "Folk og røvere i Kardemomme by" den har jeg taget med hjem.

2 kommentarer:

  1. Uhh... Alle mine bøger er også hos min mor. Jeg var medlem af Disneys bogklub i mange år. Avs, der er mange...

    SvarSlet
  2. EJ hvor det fedt at du har gemt dem. Så fedt til undervisningen og til dine egne børn engnag.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)