fredag den 20. maj 2011

Varme hveder

I går bagte jeg varme hveder (en prøve på, hvor rask jeg var blevet). De blev bare rigtig gode! Så gode, at de også bliver serveret til aftenkaffen i aften.

I går tog Johansen og jeg hvederne med ned til svigerfamilien. De kom hjem fra Berlin i går aftes, og da de kom ind ad døren, havde vi bestilt og hentet pizza, som blev spist med velbehag!
Senere blev aftenen sluttet af med de varme hveder, som jeg havde bagt og taget med. Det faldt i god jord.

Her ældes dejen med dejkroge på vores nye håndmixer - retter sagt "Turbo mixer".
Vi har fået den af svigermor. Hun kunne ikke forstå, hvordan vi havde kunnet leve uden.
Det giver jeg hende NU ret i! Den er genial!

Hvederne er sat til at hæve


Klar til at blive bagt


Og tadaaaaaaaaaa!

1 kommentar:

  1. Uha, hvor bliver jeg lækkersulten. De ser simpelthen bare gode ud. Her sidder jeg en fredag aften uden spændende sager i huset:(

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)