tirsdag den 2. august 2011

Mari Jungstedt er blevet skiftet ud med Camilla Läckberg

Ja det er, hvad der er sket! Jeg er blevet færdig med alle Mari Jungstedts krimier og er nu gået videre med Camilla Läckberg.

Jeg er begyndt fra en ende med "Isprinsessen"



Senere så jeg, at jeg kunne få nr. 2 "Prædikanten" med Femina

Jeg tror endelig, at jeg har fundet læselysten! Jeg har læst 6 bøger på under 2 måneder! Det er SÅ dejligt at få lov til at sluge en bog! :) Tænk, jeg synes jeg får lyst til at læse...

God læselyst!

2 kommentarer:

  1. Det er jo superfedt. Camilla Läckbergs bøger er også superspændende:) God fornøjelse:)

    SvarSlet
  2. Hej :)

    Jeg har alle bøgerne af Camilla Läckberg herhjemme, så sig bare til hvis du vil låne! De er rigtig hyggelige at læse.
    Jeg tror da at jeg skal bevæge mig ud i at prøve hende Jungstedt. Lige pt. er jeg i gang med at læse krimier af Jo Nesbø. Han er også god.

    Knus!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)