søndag den 7. august 2011

Matematik er faktisk ikke så svært!


Begge billeder er lånt fra google.dk


Jeg skal for første gang i mit liv undervise i matematik. Det er ikke mit linjefag og slet ikke min stærke side! Men, at jeg som barn har haft svært ved matematik kan vise sig at være en fordel.

Jeg har forberedt mig grundigt og kender nu de særdeles gode hjemmesider, materialer mv. Jeg er faktisk begyndt at glæde mig lidt.

Har jeres børn behov for ekstra hjælp til matematikken, er der hjælp at hente mange steder på nettet! Det mest seriøse sted er: matematikfessor.dk. Herudover er der også hjemmesider som elevdelta.dk , elevunivers.dk og EMUs Træneren. Man skal på de fleste steder dog bruge unilogin, men det har børnene fået af skolen.

(Det her indlæg handlede vist ikke så meget om fritid... pyt)

2 kommentarer:

  1. Det klarer du i stiv arm, og det tør jeg godt sige, for det er nemlig heller ikke mit linjefag, og jeg har alligevel undervist i det i tre år og skal i gang med det fjerde :)

    SvarSlet
  2. Saa sejt, du er bare for god!!!
    Zainab

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)