søndag den 23. december 2012

Julefred og julefryd

 Nu har julefreden sænket sig. Der er ikke flere gaver, der skal købes og ikke mere, der skal pakkes, og jeg har fået juleferie - skønt!
 Min søster, bror og jeg skal holde jul i Haderslev hos min far i år. Vi skulle have besøgt min mor i Thy fra d. 22.-24. december. Det måtte vi desværre aflyse pga. vejret. Vi kunne ikke risikere at sne inde i Thy, når vi har en lillesøster på 11 år i Haderslev, der havde glædet sig rigtig meget til vi kom.
 Så nu er vi i Haderslev, hvor vi skal være indtil den 26. december. Herefter står den for mit vedkommende på julefrokost i svigerfamilien.
 Det er første jul i mange år, hvor jeg næsten ikke skal bruge noget tid på transport. Nu står den på film i tv :) Ren afslapning! Og nu nogle billeder af julefred og julefryd.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)