søndag den 12. juni 2011

Forsømmelse af bloggen!

Forsømmelse af bloggen skyldes klart Mari Jungsteds Gotlandskrimier! De er SÅ spændende, og jeg har fået læst næsten 3 af hendes krimier på en uge! Det skal lige tilføjes, at jeg aldrig har læste 1 bog på under 14 dage - bøger har aldrig fanget mig, men jeg har læst dem alligevel i håb om på et tidspunkt at finde noget, der for alvor kunne fange min interesse.
Hvad fanger jeres opmærksomhed for tiden??

Jeg har læst den første og den tredje krimi i rækken og er nu i gang med den anden krimi, hun har skrevet.

3 kommentarer:

  1. Jeg prøver at få min opmærksomhed til at fange noget eksamenslæsning, men det lykkes ikke rigtig... Den vil meget hellere koncentrere sig om netshopping, kageopskrifter og bloglæsning..

    SvarSlet
  2. Lost! Haha, jeg har lige set alle seks sæsoner på (pinligt) kort tid. Og så læser jeg Harry Potter, hører lydbøger og hækler. Kort sagt: alt andet end at læse til eksamen, hvilket jeg burde ;)

    SvarSlet
  3. Jeg skulker søvnen til ære for strik, strik og atter strik :) Jeg råhygger med med alverdens små projekter (nu mit tæppe er færdigt)... :)
    Må vist hellere prøve hende Mari Jungstedt!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)