søndag den 5. juni 2011

Om tiden og kriminalromaner

Jeg synes efterhånden, det er længe siden, at jeg har skrevet et indlæg. Men når vejret er så godt, bruger jeg ikke lige så meget tid, som jeg plejer på håndarbejde, hvilket er det bloggen har haft mest fokus på.

Jeg er ud og nyder vejret! Jeg går og løber ture, ligger uden for på et tæppe og kigger op i himlen og tænker på, hvad fremtiden bringer mig.

Ja og så til det hel fantastiske! Jeg har læst en bog på under 24 timer. Jeg læste 301 sider i går og læste de sidste 33 sider i dag. Og så endda en kriminalroman! Jeg har svoret, at jeg aldrig ville kunne synes, at de var spændende - det handler jo altid bare om at finde en morder. Men der tog jeg fejl, der er meget mere i det. Jeg kan klart anbefale romanen nedenfor! Der er allerede bestilt flere bøger af Mari Jungstedt på biblioteket :)

1 kommentar:

  1. Feeeedt at du kom igang med krimier. Jeg er også ved at læse Mari Jungstedt. Glem nu ikke Stieg Larsson, når nu du alligevel har hul på krimigenren

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)