fredag den 20. januar 2012

5 musthaves til basisgarderoben

I går var jeg på lidt shopping og på Baresso sammen med en veninde. Det var superhyggeligt! Vi har kendt hinanden i snart 20 år, så vi kender hinanden godt og kan snakke om alt. På shoppeturen blev det til noget basistøj.

Når basisgarderoben skal være i orden, så holder jeg fast ved nogle klassikere. Jeg køber en del i H&M, gerne strømer, strømpebukser, leggins og trusser. Hos Modström køber jeg basis-tshirts. De passer perfekt til min ikke så høje højde - Samsøe Samsøes-tshirts er for lange til mig og udskæringen går ned over mit bryst, hvis ikke jeg skal gå og hive op hele tiden. Her er hvad jeg købte:


Bukselignende leggins fra H&M, passer til alt 


Skønne strømper med fin kant, så de kan kendes og sammensættes rigtigt, H&M


Turbo
Dejlig basistop fra Modström, fås i mange farver
Sidst men ikke mindst hårelastikker uden metal, disse er fra H&M
Klassisk flonel pyjamas i ægte "Bertramsen-stil" ;)
Jeg mangler et og må straks få det købt hos Lauges Erhvervsbeklædning


I dag går turen til Fyn for at besøge en rigtig god veninde, hendes gravide mave og hendes dejlige kæreste. Det bliver en skøn weekend!

God weekend til jer alle :)


1 kommentar:

  1. gode uundværlige ting du ahr anskaffet. God weekend til dig i det fynske

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)