søndag den 1. januar 2012

Et nyt år er begyndt

Lidt træt oven på en dejlig aften og nat, sidder jeg spændt og tænker på det år, der kommer, hvad mon det bringer? Jeg håber det bliver et lykkebringende år fyldt med glæde :) Jeg kan ikke gøre andet end at vente og se.

Her er nogle billeder af min nytårspynt. Jeg havde det sorte diadem på i går og det hvide havde jeg på sidste år :) Jeg elsker nytårshatte! Alt det røde havde jeg på i går til mine røde lakstilletter.



Nytårs-diademer kan fås i Føtex for omkring 20 kroner stykket



Armbåndet har jeg fået af min mor, da jeg blev færdiguddannet som lærer



Øreringene har jeg fået af en god veninde. Se hendes blog her

Rigtig godt 2012 til jer allesammen!

4 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har fået. Heldige du. Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Øv at man ikke også lige fik et glimt af dig i kjolen!

    SvarSlet
  3. Er sikker på at du har været diva-smuk til festen i går.
    Få det bedste ud af 2012. Det er jeg sikker på at du gør!
    Godt nytår. Kh. Liv
    Ps. tak for fødselsdagshilsnen :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de nogle smukke smykker, er helt vild med dem! Jeg er sikker på, at 2012 bliver et helt fantastisk år.
    Tak for din søde hilsen på min blog, det er bare skønt, at du tager dig tid til at skrive til mig - bliver rigtig glad, når jeg tjekker min mail og ser, at der ligger en "Jenny-mail", når du har kommenteret.

    Dejligt at høre, du havde en dejlig aften!

    Kh. Christine

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)