søndag den 21. juli 2013

Krimier på stribe og læsemaraton :)






Jeg holder en form for læsemaraton her i ferien. For mig er det i hvert fald en læsemaraton.

Jeg har snart læst 1000 sider her i juli måned. 

Jeg føler jeg er blevet bedre til at koncentrere mig, og jeg er blevet hurtigere til at læse. Her i ferien har jeg læst resten af Camilla Läckbergs "Fyrmesteren", "Døden kører Audi" af Kristian Bang, "Englemagersken" også af Camilla Läckberg, og nu er jeg gået i gang med en ny krimiserie. 

Jeg har læst hele Mari Jungstedts krimiserie, Camilla Läckbergs krimiserie og er nu gået i gang med Jussi Adler-Olsens krimiserie. Jeg vil prøve at læse en bog inden jeg ser filmen. Den første film over Jussi Adler-Olsens bøger har præmiere d. 3. oktober 2013. Så du kan nå det endnu :) Heldigvis udgiver Mari Jungstedt en ny krimi i slutningen af august - en god måde at skyde sin barsel i gang på.

Hvad og hvor meget får I læst i jeres sommerferie? 


2 kommentarer:

  1. Nøj skønne krimier.. jeg har også læst jungstedt og er helt vildt med jussi adler de er gode allesammen :-)
    Jeg har læst øbro og tornbjerg og venter i spænding på den tredje bog i serien.. I ventetiden er jeg igang med karin slaughter som jeg også sluger råt.. i juli røg de første fire og nu er den femte i fuld gang.. jeg er vild med krimier :-) læser du andet end krimier? :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har lige læst Kvinden i buret på opfordring fra en veninde. Jeg synes den var rigtig spændende undervejs, men slutningen var lidt flad for mig.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)