fredag den 26. juli 2013

En skøn eftermiddag og de lækreste gamacher!

I dag var jeg ude at spise frokost med min skønne veninde Kamilla. Det er altid dejligt at være sammen og snakke om alt mellem himmel og jord.

Lige nu er det som om, at det er de gravide maver, der styrer, hvad der kommer ud af munden :) 

Kamilla har ofte en gave til mig, når jeg kommer og besøger hende. Jeg skylder hende efterhånden rigtig mange gaver! I dag havde hun syet og pakket de sødeste små gamacher ind til mig og lillepigen!

Jeg er helt rørt bare ved tanken.


2 kommentarer:

  1. Hej jeg afholder en lille giveaway
    håber du har lyst til at deltag.

    - http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine. Sikke en dejlig gave. Det er altid rart at mødes med skønne veninder :o)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)