torsdag den 14. april 2011

Lærerindernes hyggeklub

Vi er 6 piger, der har læst på Læreruddannelsen sammen. Da vi var ved at være færdige som lærerinder, besluttede vi, at vi skulle blive ved med at ses. Det blev til lærerindernes hyggeklub, hvor vi mødes engang i mellem. Vi skiftes til at være værtinder og til at have kage med.
I går var det min tur til atvære værtinde for Lærerindernes hyggeklub. Det var som altid enormt hyggeligt! Vi diskuterer alt mellem himmel og jord og i går blev der også hæklet og strikket lidt! OG vi så dagens mand.
Inden de skulle komme havde jeg fået ryddet op og gjort rent så der så pænt ud! Men også så det er rart til påskeferien. Jeg havde fået anskaffet mig nogle fine grene, som skulle gøre vindueskarmen og mine påskeharer selskab. Sidst men ikke mindst var der også styr på påskeslikken. Kamilla havde taget den lækreste isdessert med og en lille fin værtindegave, som jeg blev utrolig glad for. Jeg er sikker på at Kamilla lægger isdesserten på hendes blog! Jeg takker alle mine yndlingslærerinder for en utrolig dejlig aften!

De fine grene



Chokoladeæg med marcipan



Skumfiduser i form af påskeharrer, - kyllinger og - æg



Chokoladeæg med trøffelfyld



Påskeharrer


Hjemmelavde øreringe lavet af knapper! En flot værtindegave



Her kan I se den tilhørende fine æske
Har I nogle venindetraditioner?

2 kommentarer:

  1. Det lyder som ren tøsehygge :)

    SvarSlet
  2. Og hyggeligt var det, Sikke fine øreringe ;O)
    Mmmm... kunne godt spise lidt is i dag.. nam nam... vi må ses snart igen... Uhhh ja, der er det til rødvin og ost.. Mums!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)