søndag den 17. april 2011

Påskeferie

Jeg holder påskeferie og derfor står min blog lidt stille :) jeg har masser af oplevelser at berette om, men lige nu nyder jeg at være i sommerhus ved vesterhavet sammen med svigerfamilien.
Jeg har virkelig brug for ferie! Og derfor er tempoet sat helt ned! Jeg hygger mig rigtig meget!: Jeg arbejder på gamle og nye håndarbejdsprojekter, går og  løber ture langs stranden, spiser is, shopper lidt og nyder stilheden og havet.

Har I påskeferie og hvad bruger I den på?


Påskepynten fra svigermors påskeæg

3 kommentarer:

  1. Misunder dig SÅ meget... Har lige forladt mand og søn i Sønderjylland og sidder nu alene i Århus og skriver opgave...Vil meget hellere nyde familien, solen og is ;O)
    Men nu skal du bare Ha det rigtig godt og hygge dig. Du har fortjent en ferie ;)
    Kraaam

    SvarSlet
  2. Jeg skal nyde at honningmåsen har fri i næste uge. Vi har selvfølgelig masser af planer, både sammen og hver for sig, så det bliver rigtig dejligt.
    Her skal gøres ordentligt forårsrent, men ellers skal vi bare hygge os og have det rart. Yay!
    Min mor har vist mig de basale hækle-teknikker så det skal jeg vist også have givet mig i kast med. :)

    SvarSlet
  3. Åh det lyder hyggeligtt. Jeg hækler og strikker på livet løs. OG idag har vi så lige fået sat gyngestativ op til Leander. Det er SÅ hyggeligt. Nyd ferien, smukke. Knus

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)