fredag den 6. januar 2012

Alle er bedst tjent med ærlighed

Mange tak for jeres kommentarer til indlægget "Kommer det her nogensinde til at ligne en ræv". Jeg syntes heller ikke selv, at det lignede en ræv overhovedet, men jeg håbede lidt på det :).
Jeg må vente med at lave projektet indtil det rigtige garn dukker op.

Projektet var en give away, og hvad er der ved sådan en, hvis ingen rigtigt kan lide den. Så nu har jeg fundet på en anden og helt perfekt give away, som jeg glæder mig til at afsløre, når jeg har 50 læsere. Der kan både gå rigtig lang tid, men også meget kort tid. Jeg håber på det sidste :).


Billede lånt her

4 kommentarer:

  1. Uh hvor spændende!
    Må jeg foreslå at flytte 'tilmelding' til at blive fast læser op i (næsten) toppen af højre side? Det er nemlig lidt svært at finde den.... måske det så går hurtigere med de 50 ;-)
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Venter i spænding...har jo været fast længe...håber det bliver snart

    SvarSlet
  3. Jamen så må vi vente i spænding, og krydse fingre for der snart kommer nye læsere til...

    SvarSlet
  4. Øv, at man kun kan være fast læser een gang:) Jeg vener spændt

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)