fredag den 25. marts 2011

Genbrugsfund

På vej hjem fra mit arbejde, ligger der 4 genbrugsbutikker og af og til gør jeg et stop forbi. De havde mange fine ting. Jeg valgte at tage tre ting med hjem. Et fint fad, en bog om indendøres lege om et stykke stof.

Jeg måtte bare have dette lille fine fad med hjem. Det er malet i 1974.
Det er knap nok brugt, og det synes jeg er ærgerligt! Man kan bruge det til pælæg, til småkager, til jordbær, som man har trukket over med chokolade og konfekt. Altså kan man bruge det hele året rundt.
Jeg fandt også dette stykke stof. Det er mit første retrostof.




Jeg fandt også denne bog om indendørs lege fra 1965. Den er sjov at have, især for en skolelærer for mig. Jeg har en idé om, at lege sjældent bliver forældede. Så mom ikke jeg kan finde nogle lege, som jeg kan lærer min klasse. 

4 kommentarer:

  1. Fint stof! Hvad mon det skal bruges til? :)

    SvarSlet
  2. Hmm jeg ved det endnu ikke...

    Det er fint og tykt og ser ud til at have fungeret som dug. Jeg har lidt svært ved at nænne at klippe i det :)

    SvarSlet
  3. Sikken nogle gode fund.
    Der er sikkert en guldgrube af gode ideer i den bog.

    stine:)

    SvarSlet
  4. Ih, Jenny, det stof er da bare helt fantalastisk! Du har en glad køber i mig, hvis du ikke får det brugt :D Du kan jo godt det genbrugs-shit :P

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)