torsdag den 3. marts 2011

"Fastelavn er mit navn, boller vil jeg have, hvis jeg ingen boller får, så laver jeg ballade ..."


"Kan du gætte hvem jeg er, kan du gætte hvem jeg er? ..."



Strømperne med bløde pletter har jeg købt i H&M på tilbud, heldige mig.


Vingerne var jeg så hedig at finde i Fætter BR, det dyreste af kostumet.


Glorien er delvist hjemmelavet. Den er lavet af en hvid hårbøjle, her har jeg påsat nogle piberenser og formet dem som en glorie, selve glorien har jeg svøbt med sølvpapir, og for at få den til at skinne mere har jeg viklet tape omring.


Neden for kan du se hele sættet ...


Kjolen har jeg fået af en god veninde fra seminariet og tshirten er fra modström

Nu er det spændende at se om min klasse kan se, hvad jeg er senere i dag. Jeg ved at ingen har valgt at være en engel som mig. Min klasse er i eftermiddag transformeret til en klasse fyldt med prinsesser og batmænd :)

5 kommentarer:

  1. Gad vide om veninden var mig;) Det ser fint ud herinde, er du ved at være klar til offentligheden? Håber du får verdens bedste fastelavnsfest Jenny.

    SvarSlet
  2. Det var klart dig :)
    Det var en super fest! Jeg var en dødpopulær engel :)
    Jeg er klar til offentligheden, men der dukker ikke nogle nye punkter op på "you might also like", selvom jeg har skrevet nye indlæg? hmm...

    SvarSlet
  3. Hmm, det er som om den viser videre til et andet indlæg her, men det er uden billede? Du må prøve at fifle lidt med det :) Ellers kommer du bare herover, så fifler vi sammen :)

    SvarSlet
  4. Kan man fifle with linkwithin?? :-)

    SvarSlet
  5. en hel klasse med batmands og prinsesser, det lyder som en sjov udfordring :) og skøn måde du har lavet dit kostume, enkelt men genkendeligt :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)