fredag den 30. september 2011

Sådan fungerer romantik i en hverdag :)

I tirsdags havde min kæreste og jeg 2,5 års dag. Ingen af os orkede at lave mad, så det bestilte vi udefra! Det er nu dejligt engang imellem. Man kan diskutere, om menuen var korrekt sammensat (det er der næppe mange, der vil mene).  Det var helt perfekt og meget romantisk og hyggeligt! En lille gave skal der altid til :) og en af gaverne, der blev givet, var 4 sæson af Mad Men. Jeg elsker den serie. Og jeg elsker min kæreste.
















3 kommentarer:

  1. Tillykke med jer. Det ser ud til at have været fantastisk hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Tillykke! Jeg synes, det ligner en ganske vel-sammensat menu ;)...

    SvarSlet
  3. nååå, hvor er i søde.. Tillykke med de 2 1/2 år :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)