mandag den 11. april 2011

Lærerbogmesse i Dgi-huset i Aarhus

Der er mange lærere, der synes det er enormt spændende at være til lærerbogmesse. Til at starte med tænkte jeg: "Det forstår jeg slet ikke, skolerne har jo ikke råd til at købe særlig mange materialer". Men nu forstår jeg det! Man får inspiration til sin egen undervisning. Der stod mange og holdt små oplæg rundt omkring. Og det bedste til sidst! Man kan få lækre ting helt gratis. (Lækre ting?... - det tror jeg kun man synes, hvis er lærer, og går op i at være lærer, ellers tror jeg det er halvkedeligt, vi får se)

En signeret plakat af tegneren selv. Vi så på, mens han tegnede, han er utrolig dygtig!

Og et væld af andre super lækre plakater til mine fremtidige klasseværelser

Dejlige gratis materialer

En hel vifte af brochurer om lærerbøger

Fede postkort, der kan bruges til inspiration for børnene til børnestavning

 Og flere fiduser, så eleverne lærer bedst muligt


En masse fine tavler, som fungerer som små whiteboards

4 kommentarer:

  1. ÅRH!!! Det var da helt vildt! Er det sponsoreret af din skole?

    SvarSlet
  2. Det var helt gratis! Jeg fik billetten af skolen og dukkede op til mange gratis godter! :D

    SvarSlet
  3. Me like! Det vil jeg da så meget med til til næste år :)

    SvarSlet
  4. hyggelig dag med en masse spændende ting, du oplevede ikke engang de virkelig gode oplæg, som vi kom forsent til, dem må du skynde dig at bestille til næste år :)

    Zainab

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)