fredag den 15. april 2011

Yndlingsbørnetv, da jeg var lille

Der var ikke rigtigt noget ordentligt at se i tv her til aften! Alligevel så jeg live fra Bremen og så en parodi på Anna og Lotte, min kæreste kunne ikke huske starten, så det måtte findes på Youtube! Det førte dog meget mere med sig! Jeg fandt alle mulige børneprogrammer, som jeg så, da jeg var barn og betweenager. Se videoerne nedenfor!

Thomas og Tim var bare et af mine yndlingsprogrammer, da jeg var lille
(så lille var jeg måske heller ikke), jeg havde endda et pc spil med det :)

Et sjovt gensyn med faktisk på  Tv 2 for snart 20 år siden.


Anna og Lotte så jeg næsten hver fredag.


Og den svenske tvserie om bamsen Joppe: Rädda Joppe, död eller levanda.

Bamse og kylling har ALTID været yndlings.

Trolderik så jeg ofte.

Bubber var et HIT!
Også senere i Snurre Snups søndagsklub.


Mummitroldene!!

Ninjaturdles! Den orange, som elsker pizza var min yndlings!

Hugo var den del af Elevatoeren jeg så.


Herudover var der "SuperKarla", "Sonja fra Saxogade"´... Hvilken form for børnetv så I, da I var små?

1 kommentar:

  1. Haha, jeg har også haft det på computerspil. Det var skææægt ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)