lørdag den 30. april 2011

PLINT...

... er for mig en ny butik. Den ligger på gågaden (skulle man kalde det strøget?) i Aarhus. Jeg er ikke klar over, hvor længe den har ligget der, men jeg mindes, at der for ikke særlig længe siden lå en 7eleven på samme sted.

Om ikke andet er det en utrolig flot og farverig butik fyldt med brugskunst mm.! Der er efterhånden dukket mange af sådanne butikker op i gadebilledet i Aarhus, jeg synes det er fantastisk, hvad synes du? Tjek billederne nedenfor.

Søde søde filtugler





Fine uglelamper




Flotte lampeskærme!




En due




Her kan man se forskellige lampeskærme pakket ned i flotte æsker






Fine æsker i smukke mønstre 





Sjove mælkekander




Fine retroinspirerede ure og en uglelampe




Cupcakelys på farvestrålende tallerkner




Et nærbillede




Rosti Margrethe skåle i alle regnbuens farver 




Et nærbillede




Små havenisser




Stopure i form af ugler




BIlledet siger det hele! Farver er HOT!




Jeg ville ønske, at alle disse tørklæder var mine




Lampeskærme, skåle og meget meget mere




Altankasser! Hvis alle havde disse i stedet for alm. altankasser, blev verden mere levende




Duge




(V)andekander




Cykelkurve









8 kommentarer:

  1. sikke mange fine ting hurra for århus, bor selv i kbh:)

    SvarSlet
  2. Den ser godt nok god ud, den butik. Sådan lidt BoxdeLux-agtig. Jeg gik faktisk forbi forleden, men havde ikke tid til at kigge ind. Det må jeg gøre snart. Jeg er ret begejstret for det grønne vægur :-)
    Tak for en tur rundt:-)

    SvarSlet
  3. Fantastisk mange fine farver :)

    SvarSlet
  4. Hejsa Jenny! Tak for besøget! Skøn blog du har♥ Er selv uddannet lærer. Sikke en helt fantastisk butik du viser her. Wow lampeskærmen, stolehynden, vandkanden, tørklæderne, havenisserne osv. kunne bruge det hele......... men der går nok et stykke tid inden jeg er i Danmark igen. Er der mon en netshop i Danmark med lignende produkter for jeg har helt svedige håndflader hi hi. Glæder mig til at følge med♥ Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv http://www.boxdelux.dk/shop/frontpage.html
      Mvh Marie :-)

      Slet
  5. Plint er en fin butik. Den findes også i KBH. Jeg elsker også sådanne butikker, dog er min kæreste ikke så vild med alt det lyserøde og piget.
    Kh Line.

    SvarSlet
  6. Hahaha.. hvor sjovt.. har du set mit Plint indlæg for lidt tid siden? Og tak for din kommentar på min blog :)

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com/2011/04/en-gave-til-alle-arhus-interirpiger.html

    SvarSlet
  7. Wauw hvor en dejlig blog, og en SKØN butik. Jeg er selv flyttet fra Århus for 1½ år siden, og savner byen så meget. Randers er hyggelig - men den er ikke Århus!
    Må bestemt på støgtur til Plint. Og må eje ugle-minut-urene. Tænk at finde et sådant i samme uge som mit gamle ur gik i stykker!
    Årbejder også som lærer - og vi har virkelig noget at være stolte af...
    Tak for turen.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)