søndag den 18. december 2011

Den smukkeste kjole!

Jeg har fået et gavekort af min kæreste til min yndlingstøjbutik i anledning af min fastansættelse.

Jeg brugte det (plus lidt af mine egne sparepenge) på denne fantastiske kjole fra Minus, der kan bruges til alle mulige forskellige festlige lejligheder. Den er ret speciel, den skal spændes to steder og er uden lynelås eller knapper, men med en slags hægter. Jeg havde den på allerede fredag til julefrokosten.

Den er perfekt til timeglasform med tendens til pæreform ;)

Det er rart at have en flot simpel kjole, som man kan peppe op eller lade være, som man vil :) Jeg er sikker på, at jeg kommer til at bruge den mange gange endnu.


Billedet er lånt fra Minus hjemmeside.
Næste gang jeg har kjolen på, tager jeg et billede, så I rigtig kan se den.


Også her på bloggen ønsker jeg tillykke med min søster Lauras 21 års fødselsdag :)

3 kommentarer:

  1. ... og du så bare så flot ud i den :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot! Tillykke! Både med kjolen og fastansættelsen. Og kæresten faktisk også!

    SvarSlet
  3. Mange tak skal I have :) :)

    Jeg tror også den skal på Nytårsaften :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)