lørdag den 10. december 2011

Om at være en heldig kartoffel





Jeg troede det var løgn, da jeg om torsdagen droppede studierne og dagen efter var fastansat på den skole, som jeg har været på det sidste halvandet års tid. Det var simpelthen for heldigt! Men det er det, der er sket. Jeg skriver det først nu, fordi det tog lang tid før jeg selv fattede, at min drøm er gået i opfyldelse fra den ene dag til den anden.

Jeg var så heldig, at min mor fik min kæreste til at købe en flaske vin og en flot buket blomster til mig, det var en stor overraskelse! Min kæreste havde købt luksusflødeboller og et gavekort til min ynlingstøjbutik! Det har været nogle rigtig gode dage, nu hvor alt i mit liv flasker sig!




6 kommentarer:

  1. Tillykke igen, ven. Det er så stort

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! Tillykke med fastansættelsen!

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt for dig! Nyd endelig at du er en heldig kartoffel og tusind tillykke!!
    Solhilsner Stine

    SvarSlet
  4. Mange tak allesammen. Det er rigtig pænt af jer at kommentere her på bloggen. Det gør mig rigtig glad! :)

    Og jeg skal nyde fastansættelsen i fulde drag :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)