fredag den 9. december 2011

Madanmeldelse af "The Diner"

Johansen og jeg havde månedsdag, normalt fejrer vi år og ikke måneder længere. Men vi trængte til at komme lidt ud, så hvorfor ikke benytte sig af en anledning. Så vi ville prøve den nye restaurant "The Diner", hvorefter vi skulle i biografen.

Stedet "The Diner" ser virkelig fedt ud! Stilen er i top, og det er som at træde ind i filmen "Grease" med sort hvid plakater på væggene, de rigtige møbler med de rigtige farver.

Men burgerne er ikke noget at skrive hjem om:
1. De er alt for dyre i forhold til, hvad man får.
2. Det man får, er ikke værd at betale for.
3. Fordi bøffen er som en hockeypuck.

Måske havde de en dårlig maddag? ...

Når det så er sagt, er der en god betjening! Dejlige tjenere med dejlige smil og god stemning :)










3 kommentarer:

  1. gud ja, den er da kommet her i Århus. Havde godt set da de åbnede, men vi har da aldrig fået den besøgt. det må vi da hellere. Håber på de bare havde en dårlig maddag. Men lige nu ku jeg bare godt drikke en rigtig American chokolate milkshake.... nam nam... Da vi var i san fransisco var vi inde på sådan en diner. MUMS!!! savner det helt ;O)

    SvarSlet
  2. Jeg gad SÅ godt smage ægte amerikansk mad! Sådan som I har fået det, da I var i USA :)

    SvarSlet
  3. Det var desværre ikke bare en dårlig maddag. Jeg har hængt ud der mangt en aften og danset swing, og det er desværre det samme hver gang. Triste burgere til overpris, men så køber jeg bare snacks og drinks i stedet, for stemningen er jo i top!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)