onsdag den 14. december 2011

Inspiration til billig kreativitet

Ja, så er jeg også kommet i krig med at flette armbånd af alt muligt slags papir.

Det kom sig af, at jeg skulle finde på et emne, der kunne interessere piger i udskolingen, og som næsten ikke skulle koste noget.

Konklusionen blev "Flettede armbånd" med en udgift på 76 kr. til tape. Det blev en succes! Inden jeg kunne sætte pigerne i gang, skulle jeg selv lave nogle stykker i forskellig stil. Både for at præsentere dem for nogle idéer, men også, så jeg kunne finde ud af at lave dem HELT selv, så jeg kunne hjælpe dem. Se dem her:

Lavet af lyserøde reklamer og kinesisk papir hjembragt fra Kina.

Udelukkende lavet af en Føtex-reklame.

Lavet af gavepapir.


Inspiration kan hentes her:


3 kommentarer:

  1. Tak Ulla :)

    Det var rigtig dejligt at se dig i dag :)

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Det er også en skøn blog du har dig, har straks meldt mig som fast læser...
    Hvor er armbåndene flotte. Jeg er helt vild med det i sort og guld!
    Var armbåndene et hit hos skolepigerne?
    - Louise

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)