fredag den 23. december 2011

Glædelig jul til jer alle

I dag har været fyldt med juleforberedelser: De sidste juleindkøb fandt sted - strimler til stjernen, lys til juletræet, anden mm. Herudover blev der skrællet og pillet kartofler og bagt gode råd. Der har også været plads til afslapning med app'en Wordfeud free :) og den første alenehjemmefilm :). I aften skal vi lave konfekt, spille pakkespil og se filmen Little Fockers.

Nedenfor er nogle få stemningsbilleder fra dagen i dag.














Alt i alt er det hele perfekt, og det bliver en rigtig dejlig jul i år :) men der er et lille men - jeg savner min dejlige kæreste.

2 kommentarer:

  1. Dejligt du er klar! Det ser hyggeligt ud :) Og tak for din søde kommentar på min blog.

    Min kæreste er på Sjælland her i julen.. Og jeg ved endnu ikke, hvornår jeg ser ham igen. Det er lidt surt, for savner ham rigtig meget. Hvor er din kæreste henne i verden i forhold til dig?

    Nu kan man jo rigtig sige det:
    Glædelig jul! Jeg håber, din juleaften bliver skøn! :)

    Knus fra
    Christine

    SvarSlet
  2. Min kæreste er i Skanderborg :) jeg ser ham i overmorgen :)

    Dejligt at få dine kommentarer! Endnu engang skønt at have fundet dig i blogland.

    Endnu engang glædelig jul :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)