torsdag den 15. december 2011

Nyt blog design

Jeg har helt fra bloggens begyndelse været træt af designet, men jeg kunne ikke finde på noget, der var bedre. Men i weekenden fik jeg en idé og gik i gang med at tegne. Det tog utrolig lang tid at nå frem til noget, som jeg kunne være godt tilfreds med. Men i dag synes jeg, at det er lykkedes. Jeg er ret godt tilfreds, selvom der stadigvæk er nogle ting, der skal ændres.
Eksempelvis ønsker jeg mig Uni-Posca tuscher. Det er en tusch med maling, altså en malingtusch. De fungerer lidt som sølv- eller guldtuscher. Med den slags tuscher kan jeg få farverner i min header flottere.


Herudover vil jeg rigtig gerne have et godt kamera, jeg synes man kan se den dårlige kvalitet i billederne mere end nogensinde før. Derfor har jeg indtil videre lånt mit søsters kamera, så jeg kan se den store forskel inden jeg selv investerer i et.

Bare et eksempel

Jeg håber I kan lide resultatet.


2 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud, søde. Du er god.

    SvarSlet
  2. Hvor pænt skrevet Mathilde :) jeg er glad for, at du kan lide det, jeg var lidt bange for, at det ville se dumt ud, at jeg selv valgte at tegne noget :)

    God weekend.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)