torsdag den 22. december 2011

Togrejsen

I dag var store rejsedag for mange. Jeg selv skulle til Thy og besøge min mor og hendes mand til jul. Der var fyldt i toget og ikke meget luft. Der var brug for ekstra plads.

Det startede med, at min kæreste kørte min søster og mig til toget. Vi købte to billetter og et boligmagsin. Herefter gik vi direkte mod spor 4, så vi kunne være nogle af de første til at komme ind i toget og få en plads.

Her kommer min søsters store kompetence som skilsmissebarn til sin ret (ekspert i offentlig transport mellem Struer og Aarhus). Hun vidste præcis, hvor man skulle stå, så man stod lige foran dørene til toget - smart! Og rigtig nok var vi nogle af de første, der kom ind og fik en plads. Der var bare lige et lillebitte problem: Jeg havde så mange poser med pakker med, så jeg ikke kunne komme gennem gangen i toget - jeg sad fast! Heldigvis kom min søster mig til undsætning.

Det var en dejlig togtur med lakridser, Pepsi max og 4 forskellige boligmagasiner.











2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig prøvet at rejse med toget, her i helligdagene. Men kan forestille mig det må være noget proppet. Kan I have en rigtig god tur og glædelig jul...

    SvarSlet
  2. Heldige dig! Gid det var mig :) men det har nu egentlig været fint nok.

    Mange tak for din kommentar :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)