onsdag den 21. december 2011

Sådan opnår du en god julestemning

Dagen i dag har handlet om ægte julehygge.

Den startede med morgenmad på Café Ziggy med en rigtig god veninde :) Det var super hyggeligt! Stemningen var i top, og der var en dejlig summen af julstemning blandt gæsterne.

Derefter shoppede vi lærkre stilletter til min veninde og de sidste julegaver, hvorefter vi gik en dejlig tur under den blå himmel med solen i øjnene i Botanisk have.

Hjem og pakke de sidste julegaver og de 10 pakkespilsgaver ind.

Ud med gaver til Papmoster Mette og hjem og se "Klovn", mens Johansen og jeg lavede lækker konfekt.

Nu er der trukket en flaske rødvin op, som skal nydes sammen med en lækker bestilt pizza og filmen "Gnavne mænd" :) Alt i alt en fantastisk dejlig dag! Og jeg må hellere tilbage til den :)

























Jeg beklager, at billederne er mørke og gule
- men mørket var faldet på,
så solen nåede ikke at skinne på konfekten. 

2 kommentarer:

  1. Ihhh det ser super lækkert ud :) nam nam

    SvarSlet
  2. Det så veldig godt ut! hjemmelaget konfekt er den beste.

    Kos dere i julen!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)