søndag den 25. marts 2012

Havecenter med udsigt

Jeg sidder i regionaltoget på vej hjem til Aarhus. Jeg tænker tilbage på en helt igennem fantastisk weekend i det sønderjyske.

I dag kørte min far og mig i et et meget lækkert og næsten terapeutisk havecenter med en helt fantastisk udsigt. Min far skulle have nogle blomster til et par krukker. Det blev til nogle mørkerøde stedmorblomster.
Det var en dejlig oplevelse.

Ved middagstid tog vi til Fyn for at besøge min efterhånden gamle farmor. Det var dejligt at se hende. Vi gik en tur med min farmor i kørestol rundt i den by, hun har boet i det meste af sit liv. Det var dejligt, men også lidt trist, at hun er blevet så gammel, at man ikke rigtig ved, hvor meget hun får ud af det. Jeg tror, at det glædede hende.

Nu glæder jeg mig til at se min kæreste igen. Det er bedst, når vi er hjemme sammen.

God søndag.


1 kommentar:

  1. skønt... har selv været i havecenter i dag ;O)
    det blev til lidt krydderurter ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)