fredag den 9. marts 2012

God weekend til jer alle!

Weekenden kunne ikke starte bedre end min gjorde. Både kæresten og jeg havde købt bland-selv-slik, hvilket medførte en ekstra stor ladning slik - der var rigeligt! Både så vi kunne få en karamel til kaffen, slik til film i aften og til i morgen aften - sjovt!

Jeg kom derfor hjem, smækkede benene op på vores vaklende sofabord med en kop kaffe og en karamel eller to ved hånden samt fjernbetjeningen, som straks fandt noget fordummende tv frem til mig! Dejligt!

God weekend til jer alle!

4 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend til dig også :-)

    SvarSlet
  2. Og god weekend til dig også! Få nu ikke sukkerchok.... ;-)
    Kh. Liv

    SvarSlet
  3. Med sådan en start kan weekenden da kun blive god :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)