fredag den 23. marts 2012

Røde kinder

I dag har været en god, men lang dag. Først 6 undervisningstimer, som gik helt efter planen, efterfulgt af en lille gåtur efter en shwarma sammen med en kollega - det var super hyggeligt :)

Herefter har jeg været til afskedsreception hos en kollega, der har arbejdet på skolen i 38 år. Hun er den, der har været der længst. Jeg synes, det er super flot!

Nu sidder jeg i toget med helt røde kinder af alle dagens oplevelser. Jeg skal ned og besøge min far i Haderslev. Det glæder jeg mig meget til. Det er altid hyggeligt! Vi har det rigtig godt sammen!

Hvad skal du lave i din weekend?



3 kommentarer:

  1. Tak fordi du tog dig tid til at komme <3

    SvarSlet
  2. Uha, jeg får endelig Kæresten hjem efter 3 uger, så der er planlagt så lidt som muligt. Dog får vi besøg af venner lørdag, så lidt hygge og en øl i Gaden bliver det til..

    SvarSlet
  3. Åh vi skal slappe af. I morgen formiddag skal sønnemand til gymnastikopvisning :-) så det bliver hyggeligt.... Ja jeg ska da også opvise for det er jo mor-barn gymnastik vi går til :-) Håber på at få tid til at være kreativ ;-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)