tirsdag den 26. juli 2011

At vise hensyn ...

... til den eller dem jeg bor sammen med er for mig utrolig vigtigt, da jeg gerne vil, at alle er lykkelige. Nu bor jeg kun sammen med Johansen, og det er vigtigt for mig, at han har det godt :)

Han er et A-menneske og jeg er et B-menneske. Det har sine udfordringer. Jeg elsker for eksempel at ligge og læse længe om aftenen i sengen, men så kan Johansen ikke sove. Derfor har jeg købt denne lille fine lampe til billige penge, så jeg kan læse og han kan sove.

Hvordan viser I hensyn?








4 kommentarer:

  1. Jeg bor alene, så jeg behøver ikke rigtigt at vise så meget hensyn. Jeg undlader dog at hoppe helt vildt meget sent om aftenen og spille death metal og sådan noget - men det havde jeg nok gjort under alle omstændigheder ;)

    SvarSlet
  2. Hhhmmm jeg håber da jeg tager hensyn, selvom jeg ikke lige kan komme i tanker om på hvilken måde, sådan i det daglige. Jeg prøver fx at lukke dørene så børnene ikke vække faderen på hans sovelængedage.
    Hvor har du købt den pragtfulde lampe? Den MÅ jeg eje

    SvarSlet
  3. Xenia: At bo alene har sine helt klare fordele :)

    Mathilde: Det er ikke sikkert, at det er nødvendigt at tage hensyn, måske har I behov som minder om hinanden. Jeg har købt den i lufthavnen i Amsterdam, men mon ikke også kan få den i Danmark? Det var årets gaveidé i 2008 :)

    SvarSlet
  4. Jamen det er jo det, vi skal gøre. Vi har samme alfabetiske orden her i huset :-)
    Jeg ser også frem til at se, hvor den er købt.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)