søndag den 17. juli 2011

Når man er heldig med vejret :)

I går var jeg til Grøn koncert i Aarhus. Vejret var godt, det dryppede kun en enkelt gang. Stemningen og musikken var også rigtig god! Jeg hyggede mig rigtig meget i godt selskab!
I dag tog Johansen og jeg cyklerne frem og begav os ud på en længere cykeltur blandt andet forbi Grøn koncert pladsen (sikke et rod).

Jeg elsker at være ude i regn og rusk og blive blæst godt igennem og bagefter komme ind i en lun stue og drikke varm kakao (dog sukkerfri), mens man ser en god film, serie eller læser en god bog. Det er livet og lykken! Jeg kan kun anbefale jer at gøre det samme.


I går:




I dag:


















3 kommentarer:

  1. Du forstår at nyde livet, søde. Det er en god evne at have.

    SvarSlet
  2. Det ser da ud til at have været en god weekend :)! Jeg var nede på Ingerslevs loppemarked i voldsomt regnvejr i dag, der kunne jeg godt have brugt bare lidt af lørdagens sol...

    SvarSlet
  3. I fortjente da at fulde jer lidt i går, når I var så friske at lufte jernhesten i det vejr i dag.

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)