torsdag den 28. juli 2011

Mit nye projekt

Selvom jeg ikke har afsluttet et nyt projekt (her på bloggen), syntes jeg alligevel, at det var på tide at starte et nyt projekt. For første gang nogensinde, har jeg fundet på et kreativt projekt helt selv! Dog har jeg fået lidt inspiration et andet sted fra, men det er alligevel noget jeg selv har fundet på.

Garnet er ultra tyndt og specielt egnet til at hækle med. Jeg bruger hæklenål 2.0.

Nok om hvad projektet handler om, og hvem jeg har fået inspiration fra for denne gang. Her får I nogle opstartsbilleder.





Fortsættelse følger ...

3 kommentarer:

  1. Hvornår kommer fortsættelsen? Jeg er spændt

    SvarSlet
  2. Først når jeg er nået et langt stykke - så kan jeg afsløre, hvad det er ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)