torsdag den 21. juli 2011

Nu også med Pop-tabs

I går surfede jeg lidt rundt i blogverdenen og fandt hos Fletogsjov et indlæg om Pop-tabs.

Jeg syntes det lød rigtig spændende. Jeg fulgte hendes links, som førte til Lenes blog - Ting Og Tanker og Gittes blog -  I brug igen  og kom frem til opskrifter, hvor der bruges Pop-tabs.

Nu er jeg også gået i gang med at samle Pop-tabs. Jeg ved endnu ikke præcist, hvad de skal bruges til, men jeg har lagt hovedet i blød.

Jeg synes jeg har samlet ret mange allerede i forhold til, at jeg startede min samling i går.


Så kære venner og familie gem alle jeres pop-tabs til mig :)

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny :) Man skal bare bruge pop-tabs, hæklenål og garn. Jeg har brugt bomulds-garn til den grå taske (ikke færdig endnu) og acryl-garn til den sorte. Jeg syntes at acryl-garnet laver sådan nogle små nullermænd, men man kan sagtens pille nullermændene af. Glæder mig til at se, hvad du får lavet. Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Hej søde.
    Jeg ku ikke la vær med lige at google det, og her er billedresultaterne:

    http://www.google.dk/search?q=pop+tabs&hl=da&client=firefox-a&hs=Ftq&rls=org.mozilla:da:official&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=YC0pTu6vJMnNswb_vpyHDA&ved=0CDAQsAQ&biw=1280&bih=647

    Total langt link, men kopierede bare det der stod :O) Troede sgu slet ikke man kunne lave så mange ting med dem. Det er jo lige til et godt billedkunst el. håndarbejde projekt i skolen :O)
    En anden ting man også kan bruge dem til, er bag på billeder, hvis de skal hænges op.

    http://www.apartmenttherapy.com/chicago/tips/tried-tested-hanging-art-with-popsoda-tabs-142868

    Krammer

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)