mandag den 18. juli 2011

Når håbløst umoderne jeans med svej bliver til smarte shorts i den rigtige længde

Jeg har længe ledt efter et par shorts, der går til lige over knæene. Det har været helt umuligt. Jeg synes, at dem man kan købe er alt for korte. Og da jeg ryddede op i mit skab fandt nogle gamle jeans med svej i, som jeg ikke kommer i igen. Dem lavede jeg om til shorts!

Det skinner sikkert tydeligt igennem, at jeg er meget stolt over at have klippet et par ben af et par bukser :). Jeg har aldrig rigtig kunnet få mig selv til at klippe i tøj, tænk nu, hvis jeg fortrød, men nu gjorde jeg det.


3 kommentarer:

  1. så mangler der bare lidt solskin, så du kan få luftet dine nye shorts

    SvarSlet
  2. Dygtigt Jenny :D Og du har ret, det er den helt rette moderne længde :D

    SvarSlet
  3. Fru Øvig: Ja, det kunne altså være dejligt! Især når vi tager i sommerhus i dag :)

    Kamilla: Jeg er så stolt af den kommentar fra dig :) - mode-divaen ;)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)