torsdag den 2. februar 2012

Babystrik

Her til foråret kommer der mange nye fine babyer til verden i min familie og vennekreds. Derfor har jeg fyldt min lille garnkurv med babyfarver og babygarn :). Jeg skal nemlig i gang med at lave barselsgaver.

Det har været lidt svært at sætte sig ind i opskrifterne på området, og indtil videre har jeg kun fundet én opskrift jeg skal i gang med eller det vil sige, at min mor har fundet den helt rigtige opskrift på et stykke babytøj, jeg skal i gang med. Jeg vil ikke røbe for meget, da det jo kunne være, at de kommende mødre så det her indlæg.

Når jeg sidder med de små stumper, jeg strikker, mellem fingrene, glæder jeg mig til den dag engang i fremtiden, jeg skal strikke barselsgaver til mig selv og mine kommende børn.




2 kommentarer:

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)