tirsdag den 14. februar 2012

Give away

Lige om lidt bliver det afsløret, hvem der har vundet min første Give away. Jeg takker alle, der har deltaget! Det er så dejligt, at I har villet være med! Jeg er træt af, at jeg ikke har 27 strikkebøger, så I allesammen kunne få en.

Jeg håber I alle er klar på at være med i min næste Give away sidst i februar, når min blog bliver et år gammel :) En Give away, jeg tror mange vil være interesseret i!

Jeg har fået min kæreste til at trække en vinder med hovedet drejet helt væk fra skålen og med helt lukkede øjne.
Her er lidt billedspam for at trække spændingen lidt ;)



Kaffe skal der til!


Saks skal der til!


Papir og kuglepen skal der til!


Min fine skål skal der til!

 
Min kærestes hånd skal der til!




Og nu til vinderen af min første Give away!

Vinderen er......(trommehvirvel).......!:


...


...


...




Christine med bloggen "Deer In Street Lights"

Mange gange tillykke med præmien Christine! Håber din mor bliver glad :)

Send mig en mail på: jennysiers@gmail.com med din adresse :)



9 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen. Det er en lækker bog. Jeg har den selv og har strikket en bluse derfra. Ja ja, men en er da bedre end ingen, ikke ??

    Dejlig billedserie af udtrækningen :)

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige vinder af bogen. Så må jeg lige forbi biblio alligevel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ELSKER biblioteket! Mon jeg skal lave et indlæg om det...

      Slet
  3. Stort tillykke herfra til vinderen. Er helt misundelig men har heldigvis fødselsdag her i foråret så må ikke der kan komme en strikkebog på ønskesedlen:-)

    SvarSlet
  4. Mange tak for bogen! :D Og tak for lykønskningerne!
    Hvor er det sjovt, jeg sad lige og tænkte, at jeg det sikkert var mig, da jeg var nået halvvejs, og så var det det sørme! :)

    Det er super skønt.

    Kh Christine

    SvarSlet
  5. Mange tak alle sammen :) Jeg elsker giveaways. Kender I nogle gode, der findes nu?

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)