mandag den 13. februar 2012

Pros and cons

Jeg overvejer stærkt at købe en hvid iPhone 4 s 16 GB.

For:
  1. Det kunne være fedt at være med på beatet
  2. den er bare smart
  3. Den skal prøves
Imod:
  1. Den er vildt dyr
  2. den kører ikke med android, som jeg er vant til
Ind til nu har jeg været en HTC pige. Men min HTC Wildfire, som jeg har haft det seneste år, skranter gevaldigt og jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt, selvom jeg længe har sagt det modsatte. Jeg synes ikke jeg vil købe en HTC Wildfire s, da den minder for meget om den jeg har i forvejen, og så tænker jeg at prøve noget helt nyt.



Jeg har tænkt mig at købe den hos 3 mobil,
da jeg her får mest forbrug med i pakken og ikke skal betale ekstra for noget.



Hvad siger I? Er jeg HELT på gale veje? Eller er jeg på rette vej?

10 kommentarer:

  1. RETTE vej! Kender flere som har skiftet fra HTC til Iphone og de er super glade for at have skiftet :) Apps fungerer fantastisk, telefonen er smuk, den virker bare, der er masser af lækre apps og programmer og så tager den super fine billeder :) Har jo ikke 4seren, men 4 eren er også god :)

    SvarSlet
  2. Jeg har haft min Iphone 4 i over et år, og den er stadig fantastisk. Den bliver kun skiftet ud med en anden Iphone, når det engang bliver nødvendigt. Men jeg har så dårlige erfaringer med 3's dækning. Så snart man kommer lidt uden for midtbyen, så falder signalet og 3G dækningen markant. Herude hvor jeg bor, kunne jeg ikke tale telefon indendørs, og jeg kunne glemme alt om at bruge min 3G dækning, for den var ikke eksisterende. 3 bruger udenfor midtbyerne TDC net, og det dækker altså ikke specielt godt. Vil man sikre sig en rigtig god dækning i mange af yderkanterne i Danmark, så er Telia et godt valg. Telia er jo også igang med en fusion med Telenors netværk, så der kommer endnu bedre dækning i løbet af 2012. Desuden er Telia begyndt at tilbyde 4G dækning, hvilket jo er meget hurtigere end 3G.
    Men hvis du kun påregner at bruge din midtbyen, så er det jo fint, men jeg ville nok tjekke op på, hvordan 3 og TDC dækker de områder, hvor jeg også tager hen, for det er vildt frustrerende at stå uden dækning, når man gerne vil bruge sin telefon andre steder.
    Tror de færreste fortryder skiftet fra Android til Apple, men mange fortryder den anden vej rundt ;-)

    SvarSlet
  3. Hej søde. Jeg vil anbefale dig en Samsung Galaxy S 2. Det er en Android. Jeg har lige selv bestilt den, den er blevet afsendt i dag, og jeg venter i spænding. Den fås i sort og hvid og har vundet Mobil Awards 2011 over Iphone!!!
    Et minus kan være at den er ret stor (4,27" skærm). Så den fylder lidt mere, men er temmelig flad. Den er også billigere end en Iphone!
    Jeg har købt den her:

    https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action&code=342313&name=samsung-galaxy-s-ii

    Den er selvfølgelig billigere uden håndjern, abonnement og alt det.
    Bare et råd herfra! Knuser

    SvarSlet
  4. Så du Kontant på DR1 tirsdag 7. november? Jeg har ikke selv set det, men hørt, at Apple fik sønderlemmende kritik, bl.a. fordi de ikke lever op til købeloven med dens 2 års reklamationsret. Så måske du skal se det før du evt. køber dig en Iphone. Du kan se på DR's hjemmeside.

    SvarSlet
  5. Jeg har en LG, som jeg er super glad for... Synes ikke de Iphones jeg har prøvet, har været mærkbart bedre, og LG koster ingenting i forhold til HTC og Iphone...

    SvarSlet
  6. kan ikke forestille mig en hverdag uden min 'æbler'. men det er naturligvis smag og behag. her i familien er vi gået helt 'æble' alle sammen! ;-)
    /Liv
    ps. dem jeg kender der har haft behov for service, har fået excellent behandling.

    SvarSlet
  7. Jeg ta'r lige den korte version: Den gør mig glad og ikke sur!
    Derfor :-) iphone4

    SvarSlet
  8. Æææælsker også min iPhone. Jeg valgte den nyeste HTC fra bla fordi skærmen er så stor... Bliver for meget når det stadig er en telefon jeg har med over alt... Så helt klar iPhone

    SvarSlet
  9. Det er lidt sjovt.. Jeg har os en Wildfire og overveje at købe sådan en iphone istedet... Dine overvejelser er meget lig mine. Du læser mine tanker ;-)

    Jeg tror jeg lader min dø ud først og krydser fingre for de på magisk vis falder i pris.

    Hvis du køber må du lige lave en anmeldelse. ;)

    SvarSlet
  10. Mange tak for de mange gode råd :) dejligt!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)