tirsdag den 28. februar 2012

Lækker give away fra nomess copenhagen

"Eyes of Jenny" bliver 1 år gammel i dag. Det skal fejres med en give away. Jeg har haft den liggende i cirka en måned i en skuffe og har glædet mig meget til at vise den frem!

Min give away denne gang er et rigtig fint smykkeskrin fra nomess copenhagen med 3 små opbevaringsæsker i hver sin farve og en lille fin ring. Vinderen kan købe flere små æsker og putte i. Man kan vælge at bruge skrinet til mange andre ting end til smykker.

Jeg håber, I er klar på at være med!







Her er reglerne

1 lod
for nye og eksisterende faste læsere plus kommentar.
2 lodder hvis du linker til min give away fra din blog.
3 lodder hvis du skriver et indlæg om min give away på din blog.

Vinderen trækkes om en måned d. 28. marts.

47 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Jeg vil gerne være med i din Give Away.
    3 lodder til mig, idet jeg straks vil linke og skrive om din Give Away på min blog.
    Kh Annemari

    SvarSlet
  2. Jeg har sågar reklameret for din Give Away på http://uk.groups.yahoo.com/group/webstrik/. Skulle alligevel reklamere for min blog, så jeg kan få nogle flere faste læsere.

    SvarSlet
  3. Hej Jenny!
    Jeg vil gerne være med i din Give Away. Har lige opdaget din blog via Annemaris Univers. Glæder mig til at læse på bloggen. Har ikke selv nogen blog, derfor deltager jeg kun med 1 lod.
    Kh Hanne, Randers

    SvarSlet
  4. hvor er det fint, 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin give away! Den vil jeg gerne være med til. Jeg deltager med et lod - indtil jeg lige finder ud af hvordan jeg linker til den;)

    /Mona

    SvarSlet
  6. Lækker giveaway! Jeg er med på et lod!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  7. Nu vandt jeg jo din sidste give away, men måske jeg er heldig igen? :) Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    Og tillykke med dit første år som blogger!

    Kh Christine

    SvarSlet
  8. Lækker lækker give away..
    Jeg er med på 2 lodder :D

    Stor tillykke med 1 år som blogger :D

    SvarSlet
  9. Tillykke med årsdagen. Jeg nupper gerne 1 lod.

    SvarSlet
  10. Jeg smider straks 2 lodder i puljen og krydser fletningerne! :)
    - stort tillykke med bloggens 1 års dag.
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Arj, jeg smider lige et ekstra lod i puljen, så jeg har 3 lodder i alt.
      Laver et indlæg i næste uge! ;-)

      Slet
  11. Jeg snupper et lod så. Elsker de her æsker :)

    Og jeg har også en GIVEAWAY på kreativitetligemedhygge.blogspot.com hvis i lyster.

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen. :D

    Jeg elsker de der finde æsker fra Nomess!

    jeg har linket, kommenteret og blogget.
    http://blondinenpaajagt.blogspot.com/

    3 lodder til mig.

    SvarSlet
  13. Tillykke med årsdagen :)
    Jeg synes de er rigtig flotte, og en lækker farvekombination
    Flot header i øvrigt!
    2 lodder. Har linket med billede og tekst på min giveaway side.
    Mvh Betina
    www.betinalerche.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Hvor er de fede! Jeg er med på et lod :-)
    Therese S
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Denne giveaway vil jeg meget gerne vinde, den er jo lige svaret på alle mine "problemer...
    Så jeg deltager med 3 lodder.
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. vil gerne deltage med et lod :-)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Hej søde Jenny :D
    Jeg vil selvfølgelig frygteligt gerne være med i din give away. De er jo SÅ fine de akrylbøtter :) Jeg er med på 2 lodder :)
    Klem Kami

    SvarSlet
  18. Tillykke med 1 årsdagen! Jeg snupper 1 stk lod :-) marieeli(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  19. Hvor lækkert! Jeg elsker de små æsker. Jeg har allerede mange men kan sagtens bruge flere. Så 1 lod til mig, da jeg har oprettet mig som fast læser.

    Tillykke!

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Et lod til mig (:

    Mycowpillow@gmail.com

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Snupper et lod.

    Tillykke med et år som blogger :)

    SvarSlet
  22. Jeg vil også være med og jeg snupper 3 lodder :o) og håber selvfølgelig meget på at jeg vinder ;o)tihi :o)

    SvarSlet
  23. Lækker give away. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder!

    SvarSlet
  24. De er super lækre!
    Jeg er med på 1 enkelt lod.
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Jeg må nok nøjes med et lod ;) men vil rigtigt gerne være med :)

    SvarSlet
  26. Deltager gerne med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  27. Tillykke med det første år :o)
    Et enkelt lod til mig tak
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg vil rigtig gerne være med,desværre får jeg bare 1 lod. Og tillykke med det første år:-)
    hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  29. Øj, hvor er de æsker fine! Jeg vil mægtig gerne deltage med 2 lodder og linker med det samme fra min blog ;-)

    http://connersnest.blogspot.com

    SvarSlet
  30. Det var da en rigtig fin give away. Jeg er med i puljen med tre lodder og så får du et kæmpe TILLYKKE med 1 års dagen her fra mig. Glæder mig til at blive inspireret de næste mange år.

    SvarSlet
  31. Jeg er helt klart med! Har sukket efter sådan nogle kasser længe!

    Jeg har seks lodder
    Link og indlæg findes her: www.mysecretplaceinlife.blogspot.com

    SvarSlet
  32. Tillykke, jeg vil meget gerne deltage med 1 lod ;-) Kirsten
    gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  33. Skøn give away - jeg er med på 1 lod :)

    Lisa // Lille Lisas Univers

    lisa.s.hansen@live.com

    SvarSlet
  34. Fin give away og tillykke med dit 1 år som blogger...
    Jeg deltager med 2 lodder..
    Ps: tjek min blog har min første giveaway...

    SvarSlet
  35. Lækker give away - jeg deltager med ét lod :)

    SvarSlet
  36. Wiii fed give away snupper 1 enkelt lod

    SvarSlet
  37. uhh jeg vil gerne være med, 1 lod.

    SvarSlet
  38. Jeg er bestemt også med på et lod

    SvarSlet
  39. Hej Jenny... Dejlig Give Away...
    Love love love nomess...
    Du må selv vurdere, om det er 2 eller 3 lodder ;-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post65

    SvarSlet
  40. Hejsa

    Jeg er ny fast læser på din blog - jeg glæder mig til at følge dig.

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  41. jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    Kig forbi min givaway

    http://brineh.blogspot.com/2012/03/giveaway.html

    SvarSlet
  42. Tusind tak for reminderen. Snupper lige 1 lod og stort tillykke

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne være med :-)
    1 lod.

    SvarSlet
  44. Jeg krydser fingre med et lod :)

    SvarSlet
  45. Er gerne med, men har ingen blog, så 1 lod herfra!

    SvarSlet
  46. Ih kan vist lige nå det. Deltager med to lodder. Har linket fra min blog:-)
    Knus fra Kate

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)