tirsdag den 7. februar 2012

JEG VANDT!

Jeg vinder ellers aldrig, men i fredags var det min tur til at vinde!

Hver tredje fredag går jeg til partybike i Fitness World på Jens Baggesens vej i Aarhus. Det er supersjovt og stemningen er i top. Det er er en fantastisk og hård måde at kickstarte weekenden på. Vi hører en masse partymusik og cykler derudaf! Undervejs bliver der serveret en forfriskning, og så er der præmier på spil.

Det plejer at være instruktøren, der vurderer, hvem der har cyklet bedst, og hun vurderer derudfra, hvem der skal have præmien. Men i fredags var det lodtrækning, og lodtrækninger vinder jeg aldrig. Jeg har eksempelvis været med i et utal af give aways, men jeg har aldrig vundet en. Dejligt at prøve at vinde noget.

Man kan vinde ølbiletter, en flaske Havana Club og denne gang var der en ny gevinst på spil, nemlig fodpeeling udført af fisk :D



Jeg, og faktisk også min kæreste, vandt hver 4 ølbilletter, der skal bruges meget snart. Gad vide, om vi når at bruge dem. Hvis ikke vi når at bruge dem, kunne det være fedt at gå ned på Bridgewater med dem, og hen til et bord med 8 personer og sige: "Vi giver næste omgang".



Billede lånt på Poterabend.dk


Jeg synes det ser lidt mærkeligt ud, er der nogle af jer, der har prøvet det, og hvad synes I om det?

6 kommentarer:

  1. Tillykke med øllerne :O) Det skal jeg da med til næste gang!!! jeg mener det ;)
    Det der med fiskene vil jeg lige advare mod.
    Købte faktisk et downtown værdibevis, og så sendte en fra min gl mødregruppe mig denne artikel:

    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/11/10/222900.htm

    SÅ jeg fik straks pengene retur, for det skal jeg altså ikke nyde noget af...

    Knus

    SvarSlet
  2. Tillykke med gevinsten. Lækkert når der falder noget af til en selv.
    Jeg har aldrig prøvet at blive spist af fisk. Men jeg tror det kilder helt vildt. Og tror det er svært at holde fødderne i ro under vandet. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor fedt! Tillykke med gevinsten. Og med hensyn til fiskene, har aldrig prøvet det. Men har fået af vide af en veninde at det er godt. Jeg syntes det ser lidt hyggeligt ud hehe. :-)

    Kram Tanja

    SvarSlet
  4. Begynd du bare ar glæde dig. I Venezuela har jeg badet med den slags fisk. Det var egentlig dejligt men for meget (for mig) når de var over hele kroppen! Siddende på kanten så de kun kunne nå tærene var det helt fantastisk!!
    God fornøjelse ;-)

    SvarSlet
  5. Tillykke. Glæder mig til at høre om fiskeoplevelsen!
    /Liv

    SvarSlet
  6. Desværre vandt jeg kun ølbilletterne og ikke fiskeoplevelsen :(

    Det endte med, at jeg ikke nåede at bruge dem, og da jeg havde muligheden, havde jeg mere lyst til en drink. Så det endte med, at jeg gik ind på Bridge Water og gav dem væk - FED følelse :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)