søndag den 5. februar 2012

Min første Zendoodle

Så kom jeg rigtig i gang med Zendoodle. Jeg har lavet nogle felter på min tegneblog (ca A4) og udfyldt dem meget forskelligt. Det tog omkring 2 timer at lave.
Lige som jeg er blevet fortalt, så er det meget afslappende og hjernen er helt fri for tanker. Jeg er endnu ikke fuldstændig bidt af det, men det skal nok komme.

Nedenfor har jeg lagt billeder ind af min Zendoodle/er, som jeg har nummereret. Hvilken af stilarterne synes I, jeg skal gå videre med? Skriv gerne en kommentar og et nummer i kommentarfeltet :)


1



2



3



4



5



6



7



8



9

8 kommentarer:

  1. Uh svært og vælge de har jo alle hver deres charme men nummer 3 og 9 har måske noget rigtig spændende som der kunne arbejdes videre med.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De to synes jeg bestemt også der er muligheder i. Lige nu er jeg gået i gang med at arbejde med 6 kanter :)

      Slet
  2. Jeg kan godt lide nr. 6 og nr. 9, men synes nu nr. 1 hvor der er mange forskellige er sjov, den bliver man ikke træt at af at se på :)
    Zainab

    SvarSlet
    Svar
    1. Nummer 9 er dejligt krøllet, og nummer 1 er virkelig som associationer :-)

      Slet
  3. Kære Jenny.
    Jeg har nuppet din ide og lavet det med mine niecer og nevøer her i weekenden og varmer op til at lave det med mine elever.
    Det er bare så sjovt ;-)
    God blogg du har ;-)
    Knus fra Inger.

    SvarSlet
  4. Jeg plejer at dele siden op i 6 felter, det giver lidt harmoni. Og så synes jeg det er flot med forskellige mønstre i alle felter.. det lavet man jo også når man tegner kruseduller ellers..

    SvarSlet
  5. Tak for alle kommentarer! Der er klart noget at arbejde videre med!

    Sikke mange af mine indlæg, jeg ikke har kommenteret på, det beklager jeg meget!

    SvarSlet
  6. Hejsa, syntes nr 3 er god, især pga den ro der er i billedet :o)
    Er da en spændende teknik :O)
    Hilsen Birgit

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)