lørdag den 25. februar 2012

Tak for en fantastisk dag :)

I dag har jeg været til kreadag arrangeret af Anna med bloggen LaRalil sammen med mange andre dejlige bloggere!

Vi sad med hver vores projekt og nørklede. Vi gav hinanden tips og gode råd angående hinandens kreative projekter og det at være blogger.

Herudover var der masser af kage! Mange tak til de fantastiske kvinder, der havde overskudet til at bage. Det var superhyggeligt!

Herudover spillede vi pakkespil. Jeg selv havde noget stof med som gave. Jeg tænkte, at det var fint at give det væk, eftersom jeg har opgivet at lære at sy. Men efter at have mødt Kristine med bloggen Tulipa, har jeg fået mod på at gå i gang med et patchwork-projekt vel at mærke, når nogle af alle mine andre projekter er færdiggjorte. Så derfor er jeg "desværre" nødt til at gå ud og købe noget nyt stof til det nye projekt.
Hvad jeg vandt, kan I se en af de kommende dage. Jeg nåede ikke at tage et billede inden det blev mørkt.

Kan I alle have en dejlig weekend!

 Alle de mange kreaprojekter









Lavet af Mona med bloggen FarveFryd


Lækre lapper, som jeg er sikker på Lilli med bloggen Flutterby selv vil afsløre.
En fin nålepude med en qr kode - smart!

Fine froteelefanter lavet af Anna med bloggen LaRalil og...?

 
Lækre macaroons lavet af Kamilla med bloggen Kamomilla-Vanilla










Fine gaveposer medbragt af Frk Turkis




 
Stofbytte



Pakkeleg


 

Tante blaa have medbragt en strikkemaskine


Dejligt krearod :)



Der er desværre en del af tingene, jeg ikke ved hvis er. De rette ejermænd må meget gerne sende mig en mail på: jennysiers@gmail.com og fortælle, hvad de har lavet, og så vil jeg rigtig gerne linke til det!

Endnu engang tak for en superdejlig dag! :)

17 kommentarer:

  1. Hej Jenny - hyggeligt at møde dig. Sikke en fin blog du har :-) håber du bliver glad for notesbogen - jeg bruger min til at skrive kreative idéer ned i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget glad for notesbogen og den skal klar bruges til at skrive kreative idéer ned :) tak.

      Slet
  2. Hold op hvor ser det ud til at have været en fantastisk god og kreativ dag. Sikke nogle fine sager i har lavet og flotte kager i har spist. Glæder mig til at høre mere! Hvad arbejdede du med Jenny?
    :) Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lavede barselsgaver :) Men det var begrænset, hvad jeg kunne nå - jeg skulle jo også nå at snakke ;)

      Slet
  3. TAk for en hyggelig dag :0) Glæder mig allerede til næste gang :0)

    SvarSlet
  4. Tak for en rigtig hyggelig dag - jeg har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for mailen :) og tak for en hyggelig dag :)

      Slet
  5. Blev altså også lidt hooked på at starte et patchwork projekt op... hmmm... efter at have set en der var igang og så se Kristinas færdige projekt, wauw... Rart at møde jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan være vi kan starte op sammen :) I lige måde :)

      Slet
  6. sikke nogle fine ting der er blevet nørklet med. er helt vild med det garn der er brugt til "oldemor-lappen" på det første billede. hvis du finder ud af hvem der har lavet det skal jeg lige ha hørt hvilket garn det er, ville være rigtig fint til det tæppe jeg går og drømmer om at lave til prinsessen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok sige videre, hvis jeg finder ud af, hvem der står bag :)
      Håber snart vi ses!

      Knus fra Jenny

      Slet
  7. Tak for sidst... Sikke mange dejlige billeder du fik taget af dagen..

    Håber vi alle kan være kreative igen en anden gang...

    Snart dukker der et op i Aalborg..Måske vi ses
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være jeg skulle begive mig nordpå :) Selv tak! :) Elsker blogtræf :)

      Slet
  8. Hej Jenny,

    Vil blot fortælle dig, at linket til bloggen FarveFryd ikke virker. Når man klikker på linket, popper der en advarsel op, om at noget af dens indhold stammer fra en anden blog, og at man risikerer virus på sin computer, hvis man vil videre til bloggen.
    Det samme er gældende, når man googler efter bloggen.

    Kh Annemari

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også på nogle enkelte blogs. Jeg aner ikke, hvad man kan gøre ved det?

      Slet
  9. Tak for en rigtig hyggelig dag, selvom jeg faktisk slet ikke tror, vi fik udvekslet et ord, men det må blive næste gang så ;)
    Det er i øvrigt mig, der står bag den gule frotte-elefant.

    Kh Line

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)