mandag den 20. februar 2012

DIY: iPhone cover

Endnu engang med stærk inspiration fra Lutter Idyl, har jeg denne gang lavet et iPhone cover. Jeg har som nævnt  foræret mig selv en iPhone 4s. Jeg synes den har været frygtelig dyr, og derfor har jeg besluttet mig for at passe rigtig godt på den.

Jeg har som tidligere nævnt købt invisible SHIELD til front og bagside - fungerer forrygende, og så har jeg købt et cover til siderne. Alligevel vil jeg gerne have et lille sleeve, som jeg kan putte den ned i, når den skal transporteres eksempelvis til og fra arbejde, og så var det jeg så, at Lutter Idyl har lavet et, som jeg synes var rigtig fint, se det her. Desværre har hun ikke lavet en DIY på det endnu, så jeg har selv fundet på en opskrift på et cover, der ligner, men det er ikke det samme. Jeg har for god ordens skyld spurgt Jeanette, om det er i orden, at jeg laver en DIY.

DIY: 
Materialer: 
Hæklenål: 2,5
Garn: Baby Wool 12/4 til pind 3-3,5 (gråt)
Standard No. 1 pind 3,5. (neonrød)

Sådan gør du: 
Hækl 20 lm, vend med 1lm.
Hækl 2 rækker fm (husk at vende med 1 lm).
Hækl 3 lm i enden, og fortsæt med 20 fm i de 20 lm i begyndelsen, 3 lm i den anden ende.
Hækl 1 omg fm i alle masker i den yderste lænke.
Hækl herefter rundt og rundt indtil coveret har den ønskede længde.

Brug farver efter ønske og behov.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)