lørdag den 11. februar 2012

Sødt og blødt

Jeg har ledt og ledt og ledt efter opskrifter på nettet. Lederiet sluttede brat, da jeg fandt denne strikkebog i Føtex for kun 59 kr. Jeg tænkte, at det måtte jeg straks dele med jer andre.

Men Lene var lidt hurtigere end mig til at få det gjort, men jeg vil nu alligevel vise jer den. Jeg har allerde strikket en babyting fra bogen og jeg glæder mig rigtig meget til at vise jer det i foråret.

Jeg vil så gerne lave nogle barselspakker med lidt forskelligt i og gerne i bomuldsgarn, da babyerne er forårsbørn, så det må ikke blive for varmt. Jeg er endnu ikke helt færdig med at finde på, hvad det skal være. Hvis I har nogle idéer på nem babystrik, så tager jeg imod dem med kyshånd.




2 kommentarer:

  1. Ribveste som dem på forsiden er altid et hit. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være jeg skal i gang med sådan en så :)

      Slet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)